14. stu 2012.

Giveaway- Završen

Približava se prvi blogorođendan (8. 12.) pa sam odlučila organizirati mali giveaway za sve vjerne čitatelje :)

Giveaway će trajati do 5.12.2012. u 23:59h (da izbjegnemo božićne gužve) i mogu sudjelovati svi čitatelji iz Ex Yu država.

Bit će 3 nagrade. Tako da više ljudi ima priliku osvojiti nešto.

Nagrada je u dva dijela.
Kozmetički dio, sastoji se od setova dekorativne i/ili preparativne kozmetike. Svaki set sadrži jednu od mojih omiljenih olovaka za oči :).
Sve proizvode sam sama kupila ili sam ih dobila na poklon uz kupnju (BeYu, Malu Wilz). Svi proizvodi su novi, jedino su Supershock olovke izvađene iz kutije prilikom kupnje da provjerim da nisu isprobavane.

Drugi dio nagrade je satenska božićna kuglica. Možete birati između zlatne, srebrne, bijele i crne.

Pravila su vrlo jednostavna:
  1. morate pratiti blog javno
  2. ostaviti komentar u kojem ćete navesti broj seta i boju kuglice koju želite 
  3. u komentaru navesti email adresu na koju vas mogu kontaktirati

Pobjednike ću izabrati putem random.org, i nadam se da će svi dobiti ono što su htjeli. Prva osoba će dobiti oba poklona po želji, a ostale dvije osobe, kako ostane :).

Pobjednici moraju odgovoriti na mail u roku od 48h. Ukoliko ne odgovore, biram novog pobjednika.



A sad krenimo na nagrade:

1. Set za oči:
  • Essence Legends of the sky paleta sjenila
  • Bourjois Effet Smoky olovka za oči, 71 Smoked Brown
  • Oriflame Pure Nature osvježavajući gel za okoloočno područje od citrusa i vidca
  • BeYu eyeshadow base tester




2. Set za lice:
  • Biobaza Exclusive Krema za lice s maslinovim uljem
  • Cadea Vera S.O.S. gel za prištiće
  • Avon Supershock olovka za oči u nijansi Bronze
  • Oriflame krpica za umivanje i uklanjanje maski



3. Miješani set:
  • Malu Wilz Milk &Honey kremasta maska za lice
  • Avon SuperDrama maskara, crna
  • Avon Supershock olovka za oči, u nijansi Khaki Shimmer
  • Ecotools Smudge eyeliner brush (malo čvršća pencil brush, recenzija uskoro)



Sretno svima !



Pobjednice




Broj komentara: 18:

  1. Prije svega, čestitke na prvom rođendanu!
    Nagrade su fantastične! Hvala na ovom super darivanju :)))
    Biram komplet br. 1 i zlatnu kuglicu (inače, jako teška odluka jer su predivne i crne i srebrne..)

    e-mail: azziella@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Pokloni su super. Ja sam isto neodlucna,meni su takodje sve kuglice lepe,ova crna mi je nekako zapela za oko :)
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične poklone si odabrala!! Sretan prvi rođendan! :)
    Set broj 3 i crnu kuglicu (sve je jako lijepo pa je tesko za odluciti) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala cure na čestikama. Drago mi je da vam se pokloni sviđaju.
    Pošto ste svi zapeli za crnu :D,dodat ću i nju u ponudu. Jer dostupne boje su srebrna, zlatna i bijela :).

    I molim vas navedite email adresu na koju vas mogu kontaktirati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sorry onda,i lepo od tebe sto si dodala crnu kuglicu,ako je problem,meni se svidja i srebrna,ma sve.

    Evo dodajem email adresu: Lutijena17@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije problem :D. Ionako ću ju napraviti po završetku giveawaya pa je svejedno da li će biti crna ili bijela. Meni je crna super, ali ja imam čudan ukus, nisam očekivala bi se i drugima sviđala, pa sam radije odabrala standardne boje :)

      Izbriši
  6. Super su pokloni!!
    Set 1
    Boja kugice bijela
    andreajelicic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno jako lijepo darivanje.
    jako mi se sviđa set br.3 i zlatna kuglica.
    rennattiana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlični pokloni.
    Set 3 i srebrna kuglica
    sarakovac511@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. 3. set i crna kuglica :)
    msavoric@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Biram 1.set i bijele kuglice. :)

    cupava.mala@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasne stvari, teško se odlučiti :)

    Ali biram 1.set za oči, i srebrnu kuglicu :)

    pepe_@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako je ovo fora giveaway!! Svida mi se set broj 1 i bijelu kuglicu..

    kaktusvilavgmail.com

    hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke na rođendanu ;)

    Biram set br.1 i zlatnu kuglicu ;)

    jzdenic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. joj,samo ja nisam napisala koji set,pa eto za svaki slucaj...set br 1 hvala

    OdgovoriIzbriši
  15. Biram set br. 1 i bijelu kuglicu

    tea.blazevac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Prvi set i srebrnu kuglicu :)
    isollea at gmail dot com

    OdgovoriIzbriši
  17. Set.3 i srebrnu kuglicu :)
    lokas7@net.hr

    OdgovoriIzbriši